NAGAQQ.COM | AGEN BANDARQ | BANDARQ ONLINE | ADUQ ONLINE | DOMINOQQ TERBAIK

Jumat, 04 Maret 2016

Kisah Sedih dan Sadis Muhammad Firdaus Dullah





NAGAQQ-NEWS.COM - Kisah Sedih dan Sadih Muhammad Firdaus Dullah. Memang sangat menyedihkan bila mendengar cerita tentang Muhammad Firdaus Dullah. Remaja malang itu ditemui anggota Jabatan Imigresen Negeri Sembilan di Taman Semarak semasa operasi memburu pendatang tanpa izin (Pati).

Muhammad Firdaus Dullah yang berusia 15 Tahun itu, ditemui pihak imigresen kira-kira jam 2 pagi dalam keadaan tidak terurus, Tubuhnya terlalu kurus dan kelihatan seperti mayat hidup, dipercayai akibat kekurangan zat makanan. Lebih menyedihkan, bilik di mana remaja malang itu dikurung penuh dengan sampah, najis dan tanah.





Baju yang dipakai mangsa juga didapati sudah mereput akibat terlalu lama bercampur dengan sisa air kencing dan najisnya sendiri sepanjang berada di situ. Ibu kepada Muhammad Firdaus Dullah yang ditemui dikurang dan kebuluran di nilai semalam, ditahan polisi malam tadi. Wanita berkenaan ditahan reman hingga rabu ini. Muhammad Firdaus dilaporkan berada dalam keadaan tidak membimbangkan setelah mendapat rawatan di rumah sakit Tuanku Jaafar Seremban ( HTJS ).

Di Putrajaya, Kementrian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat mengarahkan JKM melakukan siasat terperinci berhubung kejadiaan pengabaian remaja kurang upaya itu. Menteri berkenaan datuh seri rohani abdul karim berkata sekiranya benar terdapat unsur pengabaian, JKM akan menempatkan remaja itu di pusat perlindungan kendalian JKM.

JKM juga akan memberikan perhatian serius terhadap kebajikan remaja tersebut katanya dalam satu kenyataan disini hari ini. Rohani berkata siasatan awal JKM mendapati remaja lekaki berusia 15 tahun itu merupakan OKU "celebral palsy"






Dia dan ibunya bersalah dari sabah. Ibu bapaknya telah bercerai dan ibu yang menjaganya telah putus hubungan dengan bekas suami katanya.
Bagaimanapun menurut beliau, ibu remaja berkenaan menafikan anaknya di kurung dan di abaikan.


NAGAQQ.COM | AGEN BANDARQ | BANDARQ ONLINE | ADUQ ONLINE | DOMINOQQ TERBAIK


---------- ♠♦♣♥♠♦♣♥♠♦♣♥♠ ----------

ADUQ

---------- ♠♦♣♥♠♦♣♥♠♦♣♥♠ ----------

Share:

0 komentar:

Posting Komentar

BTemplates.com

Total Pengunjung Hari ini

Arsip Blog

SAHABAT303

Diberdayakan oleh Blogger.

SAHABATPOKER

SAHABATKARTU

Favorite View

Blog Archive